Nak Hantar Promosi Bisnes Korang Bergaya Macam McDonald ni?

Sebarkan...

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

Nampak bergaya dan canggih kan apabila hantar PROMOSI BISNES melalui mobile apps jenama sendiri, macam McDonald buat ni. Terpampang jenama bisnes anda tu haa. Bisnes anda akan berdiri dengan unik setanding dengan McDonalds yang mempunyai mobile apps sendiri.

“Memanglah nampak menarik, tapi kos nak buat mobile apps ni boleh menipiskan poket aku!”

Heheheh… pasti itu yang bermain difikiran anda sekarang ni kan? 

  1. KOS TINGGI
  2. LAMA NAK SIAPKAN

Itulah antara masalah utama yang dihadapi jika mahu buat mobile apps.

Sekarang ni, jangan risau. Kedua-dua masalah tu dah ada jalan penyelesaiannya. YA!!

✓ KOS RENDAH!

✓ MASA BINA CEPAT!

Miliki mobile apps jenama bisnes anda sendiri melalui WANNIAGA.com (dikuasai oleh Compro).

Dapatkan maklumat lanjut, klik gambar di bawah atau Chat dengan kami KLIK DI SINI

Leave a Reply