PKP – Semua Orang Jadi Pakar Gunting Rambut ;)

Sebarkan...

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

Musim Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) menyebabkan perkara yang tak pernah dibuat menjadi perkara normal. Alaa ore kelate kato “new normal” gitu.

Antara yang menjadi kebiasaan baru adalah gunting rambut sendiri dan anak-anak. Inilah yang aku sendiri buat. Order clipper online, sampai je terus mesin rambut sendiri dan Ariq pula jadi bahan ujian.

Ehh.. menjadi pula tu.. Trylah.. korang pun boleh juga buat ni. Pilih je groomers atau clippers yang mana sesuai dengan korang. Order klik2 bayar tunggu barang sampai kat rumah.

Tekan gambar di bawah ⤵️

Leave a Reply